МАТЕМАТИКА

29 травня, п'ятниця
Тема уроку: "Повторення і узагальненнявивченого матеріалу за рік".
1. Подивись уважно відео і ти зможеш навчитись математичним фокусам.
2. Перейдіть за посиланням і виконайте завдання на логічне мислення. 




27 травня, середа
Тема уроку: "Повторення та закріплення вивченого матеріалу".

1. Каліграфічна хвилинка: 

перший рядок  -парні одноцифрові числа(2,4,6,8);              

  другий –непарні(1,3,5,7,9);

     третій  - використовуючи цифри першого і другого рядка записати непарні чотирицифрові числа.
2. Виконай усно.

 Знайти суму чисел 45 і 28.   
 Знайти різницю чисел 670 і 150.

 Збільшити 12 у 3 рази  
 Зменшити 160 на 80.
 Зменшити 370 у 10 разів.
 На скільки 840 більше, ніж 140? 

 У скільки разів 560 більше, ніж 80? 
 Знайти 1/5 від 60  
 50*30               

     46*2             

     2*45                 

     38*3              

3. Розв'яжи задачу.        

 Відстань від будівельного майданчика до кар'єру 240км, «Камаз» долає цю відстань за 3 години, а коли повертається з піском, то його швидкість на 20 км/год менша. Скільки часу потрібно машині, щоб привезти пісок?

 

 

v

t

s

До карьєру

?

3год

240 км

До буд. майданчика

?,

 на 20км/год

?

240км

4. Знайди значення виразів.

 

    1576 • 3 + 2030  =                                  (10000 – 1943) • 3 =

    5700 • 5 + 4088 =                                   123231 • 4 =        

    21245 • 6 =                                              30000 – 7 • 841=

                                                


26 травня, вівторок
Тема уроку: "Ділення. Властивості частки".
1.  
2. Подивись відео і пригадай, що ми вивчали.
3. Прочитай в підручнику.
4. Перейди за посиланням і виконай завдання  https://learning.ua/matematyka/dilennia/


25 травня, понеділок
Тема уроку: "Множення. Закони множення".
1. Подивись відео.
2. Уважно прочитай.
 3. Перейди за посиланням і виконай завдання на множення  https://learning.ua/matematyka/multiplication/



22 травня, п'ятниця
Тема урок:"Додавання і віднімання. Закони додавання і властивості різниці"
1.Подивісь відео і повтори сполучний і переставеий закони додавання.
2. 
Знайдіть суму чисел, використовуючи закони додавання, зручним способом.
590 + 430 + 410 = 
149 + 563 + 851 + 437 =
280 + (120 + 235) =
(255 + 410) + 390 = 
3. Переглянь відео.

5. Знайди значення виразів.
4568 - 2877 =
4050 - 124 =
900 - 296 -
247098 - 5679 =
6. Прочитай в підручнику с. 175 - 176.




20 травня, середа
Тема уроку: "Величини. Метрична система мір".
1. Виконай завдання усно.
2. Прочитай в підручнику с. 172 - 173.
3. Пригадай і запам'ятай!

4. Знайдіть серед величин рівні. Запишіть рівності.

8 дм 2 см; 40 мм; 1 см 4 мм; 8 м 2 дм; 4 дм 5 см; 6 см 2 мм; 14 мм; 82 см; 71 дм; 1 дм 5 см; 7 м 1 дм; 24 дм 5 см; 82 дм.

5. Розв'яжи задачі 1112 і 1105.


19 травня, вівторок
Тема уроку:"Будова натурального числа в десятковій системі чисел. Порівняння чисел".
У десятковій системі числення десять одиниць одного розряду складають одну одиницю наступного за ним розряду: десять одиниць – десяток, десять десятків – сотню, десять сотень – тисячу і т. д.
1. Подивіться відео.

2. Виконай завдання в зошиті. Запиши числа  у вигляді суми розрядів.

234 506 = 
68 002 = 
109 458 = 
200 454 =
9 326 =
3. Подивіться відео.

3. Виконай самостійну роботу і надішли вчителю.
Самостійна робота

1) Запиши числа, у яких:

2 сот. 3 дес. 5 од.;

5 тис. 2 сот. 3 дес. 5 од.;

4 дес. тис. 5 тис. 2 сот. 3 дес. 5 од.;

6 тис. 4 сот. 2 дес. 3 од.;

7 дес. тис. 6 тис. 4 сот. 2 дес. 3 од.;

4 сот. тис. 7 дес. тис. 6 тис. 4 сот. 2 дес. 3 од.

2) Добери цифри так, щоб нерівності були істинні.

ПОРІВНЯННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

3) Задача.
Олегові залишилося прочитати 24 сторінки книги. Це в 4 рази менше, ніж він уже прочитав. Скільки сторінок у книзі?



18 травня, понеділок
Тема уроку: "Повторення та узагальнення знань. Натуральний ряд чисел. Будова натурального числа в десятковій системі числення".
1. Виконай завдання усно.
2. Пригадай, яке число називають натуральним, що таке натуральний ряд чисел?
3. Розв`яжи задачу № 1101, 1102.
4. Знайди значення виразів №1113.




15 травня, п'ятниця
Тема уроку:"Контрольна робота "Множення та ділення багатоцифрових  чисел на двоцифрове".
1)Підготувати двійний листочок. Записати число, контрольна робота.
2) Виконати завдання контрольної роботи.
3) Перевірити, вислати вчителю.
               15 травня                        
 Контрольна робота 

1.                 Розв’язати задачу. ( 3 б. )

Із 40 га зібрали 5200 ц картоплі, а з 10 га – 1800 ц картоплі. Обчисліть середню врожайність картоплі на цих  ділянках.


2.                 Знайти значення виразу. ( 3 б., по 1 балу за кожну дію ) (позначити порядок дій, дії виконувати внизу виразу в стовпчик)

(20512 : 8 + 145) ∙ 27


3.                 Порівняти і поставити знаки >, <, =  ( 1 б. )

3 год 49 хв ... 239 хв


4.                 Розв’язати рівняння (1 б.)

    х∙30 = 18270                                      


5.                Виконати завдання. ( 2 б. )

    Знайти ширину прямокутника, коли відомо, що його пло­ща — 24 см2, а довжина — 6 см.

Побудуй цей прямокутник.

 

6. Розвʼязати логічну задачу. ( 2 б. )

Троє хлопчиків разом мали 341 марку. Коли Тарас віддав 7 свої марок, Андрій – 3 марки, а Василь – 4 марки, то у всіх хлопчиків марок стало порівну. Скільки марок було у кожного хлопчика спочатку?

 




13 травн, середа
Тема уроку:"Складання і розв`язання задач"
1. Розгадай зашифровану назву міста (усно).

2. Виконай № 1094.
3. Склади і розв`яжи задачу за таблицею № 1096.
4. Розв`яжи задачу № 1098 і 1100.



12 травня,вівторок
Тема уроку:"Задачі на зустріяний рух"
1. Каліграфічна хвилинка. Пропиши цифри непоспішаючи і правильно (як показано на малюнку).
2. Повтори і закріпи знання отримані по темі "Рух".

3. Виконай №1085, 1086.
4. Розв`яжи задачі №1090, 1092.







8 травня, п`ятниця
Тема уроку:"Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв`язування рівнянь".
1. Виконай усно № 1076.
2. Письмово знайди значення виразів №1077, 1078.
3. Виконай математичну фізкультхвилинку.
4. Склади і розв`яжи рівняння № 1079.
5. Розв`яжи задачу 1084.






6 травня, середа
Тема уроку:"Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Задачі на зведення до одиниць".
1. Запиши приклади обчислюючи іх ланцюжком і надішли на Viber.

2. Виконай № 1067 ( два перші приклади).
3. № 1068 ( перший стовпчик).
4. Задача 1071.










5 травня, вівторок
Тема уроку: "Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв`язування рівнянь.Задачі на спільну роботу".
1) Каліграфічна хвилинка.  Знайдіть закономірність і продовжіть ряд чисел.

1110; 1220; 1330; ...; ...; ...; .
2) Переглянути відео, повторити порядок виконання дій у виразах з діями різного ступеня.
3. Виконай письмова № 1060, 1061, 1064.






4 травня, понеділок
Тема уроку:"Ділення складених іменованих чиселна двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня".
1. Математична хвилинка. Подивись відео, виконай завдання в зошиті і перевір себе 
(за потреби тисни на паузу).

2. Розглянь у підручнтку номер 1051. Висновок: при діленні складені іменовані числа замінюють простими іменованими числами і виконують ділення так само, як і абстрактних.
3. Виконай письмов № 1052 і задачу № 1058.
4. Номер 1056 усно.


29 квітня, середа
Тема уроку: "Письмове ділення з остачоюбагатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу".
1. Мтематичний диктант.

2.  Переглянь відео і пригадай ділення з остачою.

3. Виконай номер 1045, 1049.
4. Розв`яжи задачу 1047.





28 квітня, вівторок
Тема уроку:"Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа, якщо частка містить нулі в кінці. Задачі з буквенними данними"
1. Розминка. Дай усно відповідь.
1) Визначте площу заштрихованої частини квадрата, якщо сторона квадрата 4 см.

Знайдіть площу заштрихованої частини квадрата
2) Два автомобілі їхали по шосейній дорозі і проїхали 120 км. Скільки кілометрів проїхав кожний автомобіль?
 3) Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу:

  • — Я завжди їду в 5 вагоні з хвоста потягу – сказав Іван.
  • — А, я – у 5 від голови – відповів Ігор. Скільки вагонів в потязі?
2. Перевір обчислення усно № 1036, 1038.
3. Письмово № 1039, 1042.
4. Самостійна робота. Виконати в зошиті, сфотографувати, відправити вчителю.
1) Задача.
2     Театр відвідали 5 000 людей. З них –1 979 чоловіків, жінок – на 485 більше, ніж чоловіків, решта діти. Скільки дітей відвідали театр?
2)   Порівняй числа й постав знак > , < , = 
 а) 8 м 5 дм   [   ]   8 м 05 см;            в) 3 дм 4 см   [   ]   3 дм 3 см;
 б) 5 кг 090 г   [   ]   5 кг 009 г;         г) 9 т 5 ц   [   ]   9 т 050 кг.
3) Знайди частку.


27 квітня, понеділок
Тема уроку:"Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа, якщо частка містить нулі. Розв`язування задач".
1. Подивіться відео-урок, виконуючи завдання.
2. Розв`яжи задачу 1032.
3. Склади вираз для № 1033.







24 квітня, п`ятниця
Тема уроку:"Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного".
1. Перейшовши за посиланням пройдіть тест (він доступний до 30 квітня включно)
join.naurok.ua  код доступу  791020
2. Розв`яжи задачу 1018.
3. Номер 1022 розглянь усно.
4. Номер 1023 записати в зошит.



22 квітня, середа
Тема уроку:"Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного".
1. Переглянь відео, повтори ділення в стовпчик багатоцифрових чисел, але вже на двоцифрове число.
2. Виконай №1006 і задачу 1008.
3. Виконай самостійну роботу, сфотографуй і відправ через Viber.
Самостійна робота
1) Встанови порядок виконання дій і знайди значення виразу.
738 * 8 - (3549 + 399) : 7
2) Запиши вираз, обчисли його значення.
 Різницю чисел 213 053 і 13 201 зменш у 4 рази.

3) Знайти периметр і площу прямокутника, якщо довжина його 8см, а ширина на 2 см коротша. Накресли цей прямокутник.




21 квітня, вівторок
Тема уроку:"Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрове з остачою. Задачі на знаходження середнього арифметичного"
1. Виконай математичний диктант, записуючи відповіді через кому (результат сфотографувати і прислати через Viber).
 Скільки кілограмів в 15 тоннах.

 Скільки хвилин в 3 годинах?

 Що більше: 300 хвилин або 5 годин?

 У скільки 1400 більше 70?

 У скільки 40 менше 1600?
2. Відкрий підручник на с.158 і виконай усно № 996.
3. Розв'яжи рівняння № 998 (перші два).
4. Задачу 1000 розглянь та поясни розв`язання.
5.Задачу 1001 розв`жи самостійно і згайди значення прикладів № 1003.


17 квітня, п`ятниця
Тема уроку:"Задачі на знаходження площі. Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрове з остачою. Задачі на знаходження середнього арифметичного".
1. Переглянь відео.
2. Виконай задачу 972.
3. Переглянь відео де пояснюють письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове з остачою.

4. Виконай номер 979.
5. Розгляньте задачу 981.
6. Розв`яжи подібну задачу № 892.


16 березня, понеділок
Тема уроку: "Складенні задачі, які містять знаходження дробу від числа"

1. Подивіться відео.


2. Відкрий підручник с. 131 і виконай усно номер 798.
3. Розв'яжи і запиши задачу 799.
4. Подивись уважно відео.



5. Розв'яжи і запиши задачу 801.
6. Задача 802 (усно). Розглянь уважно розв`язання.
7. Номер 803, запиши у зошит приклади і розв`яжи.


17 березня, вівторок
Тема уроку: "Перевірка знань з теми"Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число. Дроби"

1. Записати в зошиті дату, тему уроку. Нижче виконуємо смостійну роботу, щоб перевірити свої знання.


18 березня, середа
Тема уроку: "Зображення круглого числа у вигляді добутку. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа"

1. Для початку повтори переставний закон множення, для цьго переглянь відео.
2. повтори сполучний закон множення переглянувши друге відео.


3. Відкрий підручник на с. 132. Розглянь усно номер 807, в якому використали переставний і сполучний закони множення.
4. Виконай номер 808 (усно) переше завдання, друге (приклади) записати .
5. Номер 815 (усно). Розглянь і поясни як знайшли добутки.
6. Номер 816 записати приклади в зошит і знайти значення.
7. Задача 820 (письмово).



20 березня, п`ятниця
Тема уроку: "Письмове множення багатоцифрових чиселна розрядні числа. Розв`язання рівнянь. ".


1. Перегляньте уважно відео.
2. Відкрий підручник с.134 і розглянь номер 823.
3. Закріпи знання виконавши номер 825.
4. Розв`яжи рівняння виконавши номер 826.
5. Розв`яжи задачу 829.


30 березня, понеділок
Тема уроку: "Письмове множення багатоцифрових чиселна розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел. Задачі на пропорційне ділення".

1. Номер 839 розглянь усно.
2. Обчисли письмово приклади № 841 (перші два стовпчики).
3. Перегляньте відео, повторіть ділення трицифрових чисел.


4. Відкрий підручник на с.136 і виконай номер 836.
5. Пригадати задачі на пропорційне ділення. Задача номер 844.



31 березня, вівторок
Тема уроку: "Складання і розв`язування задач на пропорційне ділення. Розв`язування рівнянь та нерівностей".
1.Задачі на кмітливість. Дай відповідь усно.
У павука 4 пари ніг, а в козеняти — 2 пари ніг. На скільки більше ніг у павука, ніж у козеняти?
- Троє людей чекали потяг 3 години. Скільки чекав потяг кожен?
- На складі було 5 цистерн з пальним, по 6т в кожній. З двох цистерн пальне видали на заправку автобусів. Скільки цистерн залишилося?
2. Відкрийте підручник на с.137 і розв`яжіть задачу 847 письмово.
3. Повторити розв'язання рівнянь і нерівностей. Розв'язати завдання ст.138 № 852,853.
4. Виконай тести перейшовши за посиланням https://www.classtime.com/ , введіть код учня ZJ7J63  



1 квітня, середа
Тема уроку: "Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Ділення з остачою  на доцифрове число. Розв`язування задач".
1. Подивіться уважно відео.
2. Відкрий підручник на с.138 і усно розглянь № 858, 859.
3. Письмово виконай № 860 
4. Виконай № 863, пригадай ділення з остачою.
5. № 868 розглянь усно.
6. Виконай письмово № 869 (перші два стовпчики).
7. Задача 874, розв`язати в зошиті.


3 квітня, п`ятниця
Тема уроку: "Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачою. Розв`язування і порівняння задач". 
1. За потреби переглянь попереднє відео і пригадай ділення трицифрового числа на розрядні з остачою.
2. Роззглянь,як знайшли частку і остачу в № 876 (усно).
3. Номер 877 виконай письмово.
4. Номер 887, розв`яжи і порівняй задачі.
5. Знайди значення прикладів № 892.



6 квітня, понеділок
Тема уроку: "Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух. Розв`язування рівнянь. Задачі з буквеними данними".
1. Математичний диктант. Переглядаючи відео записуй відповіді у зошит.
2. Подивись уважно відео. Пригадай ділення багатоцифрових чисел у стовпчик і задачі на рух. Виконай при цьому завдання номе 897 у зошиті.

3. Розв`яжи рівняння з № 905 (1 і 3).
4. Задача 907. Запиши буквенний вираз, а потім знайди його значення.


7 квітня, вівторок
Тема уроку: "Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменнованих чисел. Розв`язування задач". 
1. Розгадай математисні загадки (усно).
2.Відкрий підручник на с. 145 і виконай усно № 911. 
3. Переглянь відео.
4. Віконай номер 913, 916 (письмово).
5. Виконай самостійну роботу у зошиті, сфотографуй на телефон і з допомогою батьків відправь мені у Viber ( особистим повідомленням, не в групу).
Самостыйна робота
Знайди значення виразів.
36 000 : (25 * 4) =                                               
 960 : (24 : 2) =
1476 ∙ 4 + 18832 : 8 =
Виконай ділення з остачею.
556 : 60                          112 : 40                               
Розв’яжи задачу.
За 3 дні 4 майстрині зліпили 48 глечиків, порівну кожна. За скільки днів одна майстриня зліпить 92 глечики?


8 квітня, середа
Тема уроку: "Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями".
1. Математичний диктант. (запиши відповіді через кому).
1. Порахуй суму 2 чисел: 45 і 60 і зменш її на 4 десятка.
 2. Порахуй різницю між 330 і 220 і зменш її на 50.
 3. Знайди частку від чисел 450 і 9.
 4. Відома сума чисел - 750 і перший доданок - 200. Чому дорівнює другий доданок?
 5. Відома різниця між числами - 300 і зменшуване - 770. Чому дорівнює від'ємник?
 6. Відома частка - 6 і дільник - 30. Чому дорівнює ділене?
2.  Переглянь відео де показують як виконати письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.
3. Відкрий підручник на с.147, прочитай задачу 921 і уважно розглянь пояснення про усний і письмовий способи знаходження добутку.
4. Тепер спробуй самостійно, виконавши № 923.
5. Розв`яжи і порывняй задачі № 924


10 квітня, п`ятниця
Тема уроку: "Письмове множення трицифрових і багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями".
1) Усні обчислення. Записати тільки відповіді. (Надіслати вчителю)
1. Знайти 4/7 від 560.
2. 1/70 = 4. Знайти все число.
3. У скільки разів 1 кг менше 1 ц?
4. Скільки метрів складає 1/5 частину км?
5. Знайти добуток чисел: 140 і 7.
6. Число 280 збільшити в 3 рази.
7. Знайти суму чисел: 480 і 320.
8. Знайти частку чисел: 96 і 16.
9. Ділене 87, дільник 3. Знайти частку.
10. Знайти різницю чисел: 900 і 540.
11. Обчислити: 48 : 8 ∙ 4 : 3 ∙ 2 : 4 ∙ 10 : 5 : 2 : 2.
12. Перетворити: 43 км 25 см = [ ] см.
13. Перетворити: 270 000 мм = [ ] м.
14. Чому дорівнює ділене, якщо дільник 120. А частка 6?
2. Відкрий підручник на с. 148 і усно виконай номер 929, а номер 930 письмово.
3. Розв`яжіть задачу 931.
4. Подивіться уважно відео.
5. Виконайте в зошиті № 937.



13 квітня, понеділок
Тема уроку: "Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв`язування і порівняння задач".
1. Переглянь уважно відео- урок виконуючи завдання.


2. Відкрий нідручник на с. 152 і виконай для закріплення № 949.


14 квітня, вівторок
Тема уроку:"Знаходження значень виразів на сумісні  дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями".
1.Виконай тестові завдання (дії з іменованими числами) перейшовши за посиланням  https://www.classtime.com/ код доступу G2G6NN 
2. Відкрий підручник на с.152 і виконай № 950.
3. Перегляньте відео і повторіть порядок виконання дій.
4. Розглянь усно № 952.
5. Виконай письмово № 953, 955.


15 квітня, середа
Тема уроку: "Складання і розв`язання задач на зустрічний рух.Контрольна робота "Усний рахунок".
1. Переглянте відео, повторіть величини які є  задачах на рух.


2. Відкрий підручник на с. 153. Розвяжи задачі на рух № 962, 971.
3. Виконати контрольну роботу "Усні обчислення" за 10 хв (до 20 квітня, після 20.00 доступ буде закрито) перейшовши за посиланням  join.naurok.ua  код доступу   432065
Перед тим як виконувати контрольну роботу раджу переглянути відео і повторити дроби.

Комментарии