ОСНОВИ ЗДОРОВ`Я

18 травня, понеділок
Тема уроку:"Шануй себе та інших".
1. Переглянь мультик.
2. Подивись відео. 



4 травня, понеділок
Тема уроку: "Самооцінка і поведінка людини. Хочу, можу, треба"
1. Дай відповідь на запитання.
2. Перевір себе. Ознайомся з презентацією.
Перейдіть за посиланням    https://pidruchnyk.com.ua/672-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-4-klas.html    і прочитайте в підручнику с.120 - 123.
3. Переглянь відео.
4. Прочитай в підручнику с.124 - 127.


27 квітня, понеділок
Тема уроку: "Аварії на дорогах".
1. Переглянь відео-урок, виконуючи завдання.
2. Прочитай в підручнику с.114 - 117.   https://pidruchnyk.com.ua/672-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-4-klas.html
3. Перевір себе. Дай відповідь на запитання с.118.

16 березня, понеділок
Тема уроку: "Один вдома. Безпека школяра. "

1. Подивись відео.

2. Перейдіть за посиланням і ви потрапите на сайт з електронним підручником. Знайти с.93 - 101 і прочитати. 

30 березня, понеділок
Тема уроку: "Безпечна прогулянка".
1. Подивіться уважно відео.
2. Перейди за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/672-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-4-klas.html і відкрий підручник на с.102, прочитай і запам`ятай правила безпезпеки на подвір`ї.
3. Переглянте мультик.

4. Прочитайте в підручнику с. 103 - 105.
5. Обговоріть з дорослими ситуації що подаються на с.104.


6 квітня, понеділок
Тема уроку: "Безпека дорожнього руху".
1. Для початку пройди усно тестування і перевір свої знання.

2. Переглянь відео і ще раз повтори правила дорожнього руху.

3.Перейди за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/672-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-4-klas.html і прочитай в підручнику с.106 - 109.


13 квітня, понеділок
Тема уроку: "Рух на перехресті, майданні".
1.Дай відповідь на запитання.
— Хто є учасником дорожнього руху?
— Що призначено для руху автомобілів, а що — для пішоходів?
— Які лінії дорожньої розмітки допомагають руху транспорту, а які — пішоходам?
— Що варто пам’ятати, коли переходиш дорогу?
— Чи має значення, як обходити транспорт?

Обговорення ситуації. «Дівчинка стоїть на переході, на світлофорі загоряється зелене світло, а регулювальник забороняє іти, вона розгубилася. Як їй учинити?» 

1. Переглянь відео.

2. Перейшовши за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/672-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-4-klas.html прочитай в підручнику с.110-113.
3. Пригадати правила переходу перехрестя - доповнити речення:
«ПРОПУСТИ АВТОМОБІЛІ З УВІМКНЕНОЮ ...»,
«НЕ ПЕРЕХОДЬ ПЕРЕХРЕСТЯ ...»,
«ПЕРШ НІЖ СТУПИТИ НА ПЕРЕХІД, ...»,
«ЯКЩО НЕМАЄ ПЕРЕХОДУ, ЙДИ ЛИШЕ ТОДІ, ...»,
«НА РЕГУЛЬОВАНОМУ ПЕРЕХРЕСТІ СЛІДКУЙ ЗА ...».
2. Чим небезпечне місце, де ведуться ремонтні роботи?
3. Доповнити речення: «Я СПРАВЖНІЙ ПІШОХІД, БО ...», «ЩОБ ЗБЕРЕГТИ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я, Я БУДУ ПЕРЕХОДИТИ ДОРОГУ ...»

Комментарии