ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

28 травня, четвер
Тема уроку.:" Виконання композиції "Скоро літо".
1. Переглянь відео.
2. Тепер підготуй все необхідне для роботи і виконаай композицію "Скоро літо".





2 1 травня, четвер
Тема уроку:"Малюємо орнаменти і візерунки"
В кожному регіоні України є свої візерунки.
Талановитий український народ здавна славиться вмінням створювати унікальні й надзвичайно красиві орнаменти і візерунки. В загадкових розписах посуду, вишивках та фресках — вся історія нашої рідної землі з віруваннями, неповторними звичаями і традиціями її жителів. Спробуй і Ти намалювати один з таких орнаментів та відчути себе справжнім народним умільцем.

Рослинний орнамент

Барвисті рослинні орнаменти — найчарівніша окраса українського національного костюму і водночас найкреативніший декор Твоєї подарункової упаковки чи вітальної листівки. Все українське — незмінно в моді, тож чому б не додати до святкового презенту «жовто-блакитну» родзинку?

Цей орнамент під силу навіть початківцям, адже його можна дуже легко намалювати по клітинках.

Розграфи листок (або потрібну область) на вісім рівних частин, проведи кілька горизонтальних ліній і починай малювати орнамент.

Малюємо український орнаменти і візерунки крок 1


Зроби ескіз візерунку.
Малюємо український орнаменти і візерунки крок 2
Деталізуй малюнок, додай дрібні деталі: виноградну лозу, тичинки тощо.

Малюємо український орнаменти і візерунки крок 4
Зітри непотрібні лінії.
Малюємо український орнаменти і візерунки крок 5
Розфарбуй.
Малюємо український орнаменти і візерунки крок 6


14 травня
Тема уроку:"Сучасні техніки образотворчого мистецтва. Композиція "Цвіт яблуні".
1. Подивіться уважно відео.

2. Спробуйте виконати самостійно. У вас все вийде!






7 травня, четвер
Тема уроку:"Виконання композиції до дня Перемоги".
Подивись відео перейшовши за посиланням.









30 квітня, чктвер
Тема уроку:"Створювати композицію в жанрі пейзажу, використовуючи колір як засіб вираження настрою. Виконання композиції "Свято весняної природи".
Обладнання: альбом для малювання, гуаш або акварельні фарби, палітри, склянки з водою, пензлики, простий олівець.
Намалюй акварельними фарбами композицію з пейзажним мотивом весняної природи. Поміркуй, які ознаки весни тобі хотілося б зобразити. Визнач колірну гаму своєї творчої роботи, враховуючи освітлення у певну частину доби. За допомогою кольору відобрази власне ставлення до світу природи.





23 квітня, четвер
Тема уроку:"Особливості природного середовища рідного міста. Розвиток спостережливості, зорової пам`яті. Виконання композиції "Мій рідний край".
Обладнання: альбом для малювання, гуаш або акварельні фарби, палітри, склянки з водою, пензлики, простий олівець.
Сьогодні ми будемо малювати пейзаж рідного краю. Що може входити в пейзаж ?
Діти, для кожного з нас Наш рідний край може означати різне , тому зараз я пропоную вам продовжити речення — Рідний край — це ..
Ось те місце , той будинок, парк, сквер з яким у вас асоціюється наше місто я пропоную вам намалювати. 
Натхнення вам!


16 квітня,четвер
Тема уроку: "Зв`язок архітектури з природним середовищем. Виконання композиції "Ненече писанка село"( гуаш або акварельні фарби)".
Обладнання: альбом для малювання, гуаш, палітри, склянки з водою, пензлики.
1. Дай відповідь на запитання.
Що таке живопис? ( вид образотворчого мистецтва де картина виконується фарбами) Які жанри живопису ви знаєте? ( натюрморт, портрет, пейзаж і т. д.)
2. Подивіться відео.

2. Поглчньте на картину.

Що зображено на цій картині? 
 Який настрій у вас викликає ця картина? 
 Які кольори використано в цій картині? 
Отож, сьогодні ми малюватимемо сільський пейзаж. 

 Подивіться на малюнок: 
 Що зображено на малюнку? ( небо) 
Якого воно кольору? Що ще є на небі? 
 Що зображено на задньому плані? ( ліс та хатинку) 
 Що зображено на наступному плані? ( хатинку, дерево біля неї, схили) 
 Що зображено на 3 плані? ( колодязь, будинок та кущі) 
 А що знаходиться на передньому плані? ( Доріжка) 
 Які кольори використано в малюнку? 
 Які кольори переважають? 
А тепер переходимо до композиційного розміщення малюнку. 
1. Спочатку ми промальовуємо лінію горизонту. Але вона розміщена вище, так як небо розміщене високо. 
2. Потім промалюємо схили на яких стоять будинки. 
3. Потім промалюємо загальні обриси хатинок за допомогою геометричних фігур. А які саме фігури ми використаємо? 
4. Далі промалюємо деталі будинків. А з яких деталей складаються будинки? Так, це деталі самого пейзажу, тобто дерева, кущі та сонце. Тобто домалюємо малі деталі.
 5. Робота з фарбами.


19 березня, четвер
Тема уроку: "Казкові звірі та істоти. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. ".

Техніка виконання: акварельний (гуашевий) живопис.
Обладнання: аркуш паперу А4 білого кольору, акварельні фарби, пензлики, ємність для води, серветка, простий олівець, ластик.
1. Пригадайте, діти, які найперші книжки вам читали ваші батьки, бабусі у дитинстві, коли ви ще самі не вміли читати? Напевно, що казки. Які ваші улюблені казки?
Пригадайте українські народні казки.
Оберіть тварину, яку будете малювати.
Відповідно до фрагменту казки, придумайте позу, рухи тварини та зобразіть її олівцем.
Доберіть кольорову гаму, яка відповідає характеру, вдачі казкової тварини.
Пофантазуйте, як як зробити цей образ казковим.







2 квітня, четвер
Тема уроку: "Створення композиції "Ваза з бузком" за допомогою гуаші".
Техніка виконання: гуашевий живопис.
Обладнання: аркуш паперу А4 білого кольору, гуаш, пензлики, ємність для води, серветка, простий олівець, невеликі листочки папіру.
1. Перегляньте уажно відео і ознайомтесь з покроковим змістом роботи. Зверніть увагу на нову цікаву техніку яку ви будете використовувати в своїй роботі. Бажаю успіху)



9 квітня, четвер
Тема уроку: "Зображення фігури тварини в об'ємі у статистичному або динамічному станах. Ліплення фігури тварини "Мій чотирилапий друг"
Техніка виконання: ліплення з пластиліну.
Обладнання: пластилін, дощечка для ліплення,стека, серветка.
1. Переглянь відео і обери кого ти будеш ліпити.



Комментарии