УКРАЇНСЬКА МОВА

28 травня, четвер
Тема уроку:"Повторення та узагальнення вивченого за рік". 
1. Переглянь відео.
2.   З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні члени речення. Над кожним словом познач частину мови. 

Поле, у, долині, при, прозорий, б’ється, джерельце.

3.     Запиши в алфавiтному порядку поданi слова, вставляючи пропущенi букви.

Т...л…фон, д...ржава,, т...л....грама, iнж...нер, ш...ренга, ок...ан.

4.Перепиши, устав пропущені літери. Допиши 3-4 речення, щоб утворився текст. Добери до тексту заголовок і запиши його перед текстом. 

Жовтий л..сточок на тонкій гілочці виглядав з-за дер..ва, як лев..ячий хвостик, і саме дер..во скидалося на лева, що заріс золотавою гривою. ... 

 



27 травня, середа
Тема уроку: "Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання. Однорідні члени речення. Повторення вивченого про зв'язок слів у речені".
1. Переглянь відео.
2. Виконай вправу.
3. Переглянь відео.
4. 
З кожної групи слів складіть і запишіть речення. Підкресли головні ідругорядні члени речення.
Горах, корови, випасаються, у, вівці, кози.
Гаї, опустіли, поля, навкруги, ліси, долини.
Темні, і, оповили, хмари, небо, насунули.




25 травня, понеділок
Тема уроку: "Повторення про частини мови. Розбір речень за частинами мови".
1. Каліграфічна хвилинка.
Хх хе хо хи ха ху хі їх хр
Хризантема, хлорофітум.
Хризантема зацвіла в осінні дні,
холоди цій гарній квітці не страшні.
(Василь Кравчук)
1. Дібрати споріднені слова до іменника «квітка».
2. Розібрати як частину мови прикметник «осінні».
3. Дібрати синоніми до слова «гарна».
2. Переглянь відео і пригадай  , що ти знаєш про частини мови.
3. Виконай вправу.





22 травня, п'ятниця
Тема уроку: "Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту запрошення".

У святкові дні люди запрошують одне одного на гостину, щоб поділитися своєю радістю, вітають одне одного листівками, телеграмами.Кому можна написати запрошення? 

 Сьогодні на уроці ви будете вчитися правильно писати запрошення.

1. Ознайомся з поняттям «запрошення»

• Запрошення є символічним вираженням особливої уваги до їхнього одержувача.

• Запрошення можуть адресуватися конкретній особі, кільком особам або цілому колективу.

• Запрошення містять пропозицію взяти участь у певному заході.

• Чим багатолюдніші прийоми ви збираєтеся зробити, тим раніше слід запрошувати на нього гостей: за 10 днів або за тиждень.

2. Ознайомся зі структурою написання запрошення

3. Робота з мовним матеріалом. Стандартні вирази запрошень

• Запрошуємо Вас; тебе;

• маємо честь запросити Вас на;

• дозвольте запросити Вас;

• будемо вдячні Вам за участь;

• ми були би вдячні Вам, якби Ви змогли відвідати;

• прийміть наше запрошення;

• просимо взяти участь...

4. Склади своє запрошення на якийсь захід і надішли фото вчителю.

21 травня, четвер
Тема уроку: "Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Повторення вивченого про спільнокоріневі слова. Будову слова".
1. Спробуйте за дві хвилини записати всі можливі слова.
Допишіть букви так, щоб утворилися нові слова.
…із, …іс, …іжка, ...ішка, …абка, …апка. 

2. 

3. подивись уважно відео.
4. Виконай вправу 358.
5. Подивись відео, пригадай будову слова.
6. Виконай вправу 361.





20 травня, вывторок
Тема:"Повторення вивченогопро текст, основну думку тексту,  заголовок". 
1. Подивись відео. Пригадай, що таке текст і що ми знаємо про текст.
2 Виконай вправу 351. 

3. Склади і запиши текс-міркування "Чому мені подобається моє ім'я". Прислати його вчителю.



18 травня, понеділок
Тема уроку: "Правопис найуживаніших прислівників. Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови. Робота з афоризмами і народними прикметами".
1. Подивись відео і виконай завдання.
2. Виконай вправу 345.
3. Подивись уважно наступне відео.
4. Виконай вправу 349.








14 травня, четвер
Тема уроку:"Роль прислівників у художньому та науково-популярних текстах. Складання письмового опису раньоквітучої рослини".
1. Каліграфічна хвилинка.
Бб би бо ба бе бу бі би
Берізка, барвінок, безсмертник, брусниця.
 До слова «берізка» дібрати усно спільнокореневі (споріднені) слова.
2. Подивись відео, виконай вправу 339.
3. Виконай вправу 340 ( склади два невеликих тексти про раньоквітучу квітку - один науковий, другий - художній).






13 травня, середа
Тема уроку:"Контрольна робота: списування"
1) Записати на окремому подвійному листочку :   
                                                     
                                                       13 травня
                                                      Списування

2) Уважно прочитати текст, правильно вставити  пропущені орфограми, розкриваючи дужки.
3) Записати текст.

                                             Калина

        Бабуня (Н/н)астя нічого так не любить, як садити дер(и/е)во. Вона каже:

        -Завжди знайде(тьс/ц)я місце, де його (по)садити. А хто за це (не)дбає, той або байдужий, або сліпий до краси.

        Коло бабуниної хати ростуть вишні. За порогом повно квітів. (Ліво)руч від хвіртки - куч(и/е)рявий бузок. А (право)руч – явори.

        Позаторік бабуня (при)несла (з)лісу й (по)садила під вікном тонке дер(и/е)вце. (До)глядала його, (під)ливала. Воно (при)йнялося. Але першої в(и/е)сни (не)цвіло. Тільки з(и/е)л(и/е)ніло. Другої в(и/е)сни викинуло білі кит(е/и)ці. Всі (по)бачили, що це – калина. (80 слів)

Борис Харчук

4) Перевірити текст, відправити вчителю.




8 травня, п`ятниця
Теиа уроку:"Розвиток зв'язного мовлення "Науковий опис річки Дніпро".
1. Прочитай вірш.

 2. Прочитай  уважно текст.
    Найбільшою водною артерією України є Дніпро – третя за величиною річка Європи. Загальна довжина Дніпра становить 2201 км, у межах України – 981 км. Річка бере початок на північному заході Росії – на Валдайській височині, де витікає невеликим струмком. Дніпро є спокійною рікою. Вона тече спокійною, повільною течією з півночі на південь України.         Правий берег ріки високий і крутий, а лівий низький, піщаний.
   У Дніпро впадають найбільші притоки : Прип'ять, Десна, Рось, Псел, Сула, Ворскла.
На берегах цієї ріки лежить багато великих міст України – Київ, Черкаси, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Херсон. Дніпро є найбільшою судноплавною річкою, основним джерелом водопостачання.
3. Переглянь відео

4. Користуючись матеріалами  та планом склади і запиши  науковий текст-опис річки Дніпро.
(Не забуваємо про абзаци)
                      План.
1) Дніпро - одна з найбільших річок Європи.
2) Характерні ознаки річки.
3) Найбільші міста й притоки Дніпра.
4) Дбайливе ставлення до річки.
5. Записати в зошиті і переслати вчителю.





7 травня, четвер
Тема уроку:"Однорідні і другорядні члени речення, виражені прислівниками, їх роль".
1. Подивись відео-урок виконуючи завдання в зошиті або усно, за потреби тисни на паузу.
2. Запам`ятай правило.







6 травня, середа
Тема уроку:"Контрольна робота. Диктант."
1) Приготувати двійний листок. Підписати його зверху.
2) Внизу пишемо

П'яте травня
Диктант
3) Записуємо заголовок тексту.
4) Уважно слухаємо текст, потім записуємо  кожне речення (воно диктується частинами), потім перевіряємо.
5) Перечитуємо весь текст самостійно і пересилаємо вчителю.






4 травня, понеділок
Тема уроків:"Роль прислівників-синонімів, прислівників-антонімів у мовленні".
1. Каліграфічна хвилинка.
Ее ео ем ел ве ке це дзе ех
Електрика, електричка, емблема.
1). Поставити наголос у словах.

4). Скласти і записати речення з одним із слів.
2. Подивіться відео, виконуючи завдання. Виконай вправу 237 (натиснувши попередньо на паузу).
3. Подивись наступн відео і виконай вправу 329 (натиснувши на паузу, потім перевір себе).
4. Виконай самостійну роботу, сфотографуй і відправ учителю.
Самостійна робота

   1) Від поданих слів утвори прислівники. 
ввічливий – 
старанний –
вчорашній - 
лівий –  
весна - 
ранок - 
  2) Прочитай. Із поданих слів склади речення. Перестав їх так, щоб утворився текст. Добери заголовок.
Виглядають, трави, небесні, з, волошки.
Літо, настало.
Ромашки, дивляться, оком, жовтим.
ромашки, волошки, у , полі, зацвіли, і.
Шовкові, гойдає, трави, вітерець.


30 квітня, четвер
Тема уроку:"Прислівник як частина мови".
1. Подивіться уважно відео-урок, виконуючи завдання.

2. Виконайте вправу 325.
3. Запам`ятайте правило на с.165.



29 квітня, середа
Тема уроку:"Контрольна робота з мовної теми"Дієслово".
Доброго дня, дорогі діти. Сьогодні у нас перевірна робота по дієслову. Я впевнена, що ви добре підготувалися, все повторили і контрольну виконаєте на відмінно. Бажаю вам успіхів.
Перейдіть за посиланням (дїє до 7 травня включно)  join.naurok.ua код 324866 




27 квітня,понеділок
Тема уроку: "Повторення вивченого про дієслово. Розбір дієслова,як частини мови".
1. Подивись відео-урок, виконуючи завдання (якщо не встигаєш - ставь на паузу).
2. Виконай вправу 320.
3. Підготуйся до контрольноїроботи з теми "Дієслово". Дай відповідь на запитання с.164 (в підручнику).






24 квітня, п`ятниця
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема:" Редагування тексту".

1. Сьогодні ви спробуєте себе у ролі редактора. Але … Хто ж такий редактор і чим він займається?
Ред́актор — (від лат. redactor «переганяючий») особа, яка робить редагування (складає, перевіряє і виправляє зміст) видання (книги, журналу, газети тощо).
2.  Переглянути презентацію, зразок, як потрібно працювати над текстом, редагувати його.

3. Прочитайте текст. Відредагуйте його, уникаючи повтору того самого слова. Запишіть виправлений текст.
      Протягом усього життя нас супроводжує книжка. Першу книжечку нам прочитали батьки. Згодом ми й самі навчилися читати книжку і тепер частенько забігаємо до бібліотеки. Книжка - це невичерпна скарбниця знань. Любіть книжку! Шануйте книжку!
      Книжка наш найкращий друг. А яка твоя улюблена книжка?
4.  Доповніть текст. Запишіть кільки речень, відповідаючи на останнє запитання.
     Виконане завдання переслати  вчителю.



23 квітня, четвер
Тема уроку:"Дієслова минулого часу. Дієслова на -ся. Вимова і правопис дієслів на -ся".
1. Подивись уважно відео, виконуючи завдання.
2. Виконай вправу 313 на с.159.
3. Вправу 315 виконай усно.
4. Вправа 317, виконати письмово.


22 квітня, середа
Тема уроку:"Правопис особових закінчень дієслова".
1. Переглянь уважно відео, виконуй завдання (якщо треба - письмово), запам`ятай правила.
2. Виконай вправу 309.
3. Перейди за посиланням і пройди тестування  join.naurok.ua 
код доступу  760510



16 квітня, четвер
Тема уроку: "Дієслова майбутноьго часу"
1. Каліграфічна хвилинка.
Бб ба бо бу бдж іб иб
Байка, бабуся, бандура.
Без розуму ні сокирою рубати, ні личака в’язати.

 Пояснити зміст прислів’я.
2. Відкрий с.150. Виконай усно вправу 195. 


3. Розглянь таблиці змінювання дієслів майбутнього часу, вправа 296.

4. Виконай вправу 297 (письмово) за зразком.

5. Виконай вправу 298.



15 квітня, середа
Тема уроку:"Дієслова теперішнього часу"
1. Каліграфічна хвилинка.
Аа ава ап ра ка ца ма ла да 
Азбука, абетка, алфавіт. 
 Скласти і записати речення з одним із слів на вибір.
2. Відкрий підручник на с. 147. Розглянь таблицю змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числом.

3. Виконай вправи 291, 293. 



16 березня, понеділок
Тема уроку: "Узагальнення і систематизація знань з розділу "Числівник". 

1. Подивиться відео і пригадайте, що вам відомо про числівники.



2. Відкрий підручник на с. 116 і виконпй вправу 227 (усно).
3.Вправи 228 і 230 виконай записавши їх у зошиті.



18 березня, середа
Тема уроку: "Займенник чк частина мови"

1. Перевірка знань з теми "Числівник". Виконати тестові завдання. Для цього вам необхідно зайти на сайт classtime.com  
Далі у поле де написано для учнів введіть код активізації  9E8ZRP

2. Перегляньте відео.



3. Вправа 231 усно). Прочитай і відгадай загадку, дай відповідь на запитання.
4. Прочитай правило на с.119, запам`ятай.
5. Вправа 234, письмово.


19 березня, четвер
Тема уроку: "Особові займенники".

1. На минулому уроцы ми почали вивчати нову частину мови - ЗАЙМКННИК. Пригадай, що це за така частина мови.
2. Перегляньте відео. Ви перевірете себе і повторите ще раз що таке займенник. Також розширите свої знання і  дізнаєтесь що таке особові займеннику.

3.Відкрий підручник с.121і виконай вправу 235 (усно).
4. Прочитай правило в підручнику на с.121 і запам`ятай його.
5. Вправа 236 (усно). Розглянте таблицю.
6. Вправа 237 записати в зошит, виконавши всі завдання.



20 березня, п'ятниця
Тема уроку:"Уживання особових займенників. Відмінювання особових займенників. ".

1. Пригадай, які займенники називають особовими. Переглянь відео, зверни увагу на вживання особових займенників.

2. Відкрий підручник на с.124. Вправа 241, виконати письмово.
3. Переглянь відео, виконуючи усно завдання і перевіряючи свої знання. Зверни особливу увагу на те, як відмінюються особові займенники 1-ї і 2-ї особи однини і множини.

4. Переглянь відео як відмінюються займенники 3-ї особи, виконай усно завдання.
5. Вправа 247 зробити письмово.


30 березня, понеділок
Тема уроку: "Написання займенників з прийменниками. Форми займенників 3-ої особи однини і множини в орудному відмінку".
1. Відгадай загадку.
Ти без друзів не існуєш,
Поважаєш та цінуєш,
І як треба заміняєш,
І в біді не залишаєш,
Не прикметник, не іменник,
Звуть тебе усі ….
-         Які займенники є в тексті загадки?
-         Що ви про них можете розповісти?
2. Відкрийте підручник с. 128, вправа 251 (усно).
3. Виконай вправу 252, записавши в зошит.
4. Вправа 253 (усно). Запам`ятай правила, що поданні на картинці.


1 квітня, середа
Тема уроку: "Основні ознаки займенників як частини мови".
1. Виконай вправу 256, с.129.
2. Виконай вправу 260.
3. Дати відповідь на запитання в підруянтку с.132.


2 квітня,четвер
Тема уроку: "Повторення і узагальнення вивчего матеріалу за темою "Займенник".
1. Переглянь відео і дай відповідь на запитання, записуючи їх у зошит ( поставив номер питання і поряд а,б,чи в)

2. Пройдіть тестування, перейшовши за посиланням https://www.classtime.com/
код M2P53N


6 квітня, понеділок
Тема уроку: "Повторення вивченого про дієслово. Роль дієслова у речені".
1.

Підкресліть першу букву у виписаних словах, прочитайте і дайте визначення, що це за частина мови.
2.  Відкрийте пвідручник на с. 133 і виконайте вправу 261 (уважно прочитай завдання). 
3. Повторіть правило, хто не знає його - запам`ятай.
4. Виконай вправи 262, 263.



8 квітня, середа
Тема уроку: "Дієслова-антоніми, дієслова-синоніми. Пряме і переносне значення дієслів".
1. Переглянь відео виконуючи завдання усно.

2. Для закріплення виконай вправи 265, 266.
3. Перегляньте відео і пригадайте і перевірте свої знання.

4. Виконай вправу 268.



9 квітня, четвер
Тема уроку: "Побудова речень з однорідними присудками. Роль дієслів у текстах-розповідях і текстах-описах".
1.  Пригадай, які членни речення називаються однорідними?
 Які розділові знаки потрібно ставити між однорідними членами реченя?

2. Перегляньте відео.

3. Відкрий підручник на с. 138 і виконай вправу 271.
4. Виконай вправу 273.
5. Пройди тестування перейшовши за посиланням https://www.classtime.com/  введи код 3P73ZG



10 квітня, п`тниця
Тема уроку: "Неозначена (початкова) форма дієслова. Робота з прислів`ями та приказками.
1. Відкрийте підручник на с. 141 і виконайте вправу 279.
2. Переглянь відео.

3. Прочитай і запам`ятай правило на с. 142.
4. Виконай вправи 280, 281 (1 і 2).



13 квітня, понеділок
Тема уроку: " Змінювання дієслів за часами числами. Складання речень їз різними часовими формами дієслів".
1. Переглянь відео. Повторь і закріпи те , що ти знаєш про дієслово відповівши на тестові питання.

2. Відкрий підручник на с. 144, розглянь  і виконай вправу 282 (усно).
3. Вправи 284, 286 (письмово).
4. Уважно прочитай правила на с. 144, 146 і запам`ятай їх.

Комментарии