ПРИРОДОЗНАВСТВО

28 травня, четвер
Тема уроку: "Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок".
1. Подивіться відео.




26 травня, вівторок
Тема уроку: "Властивості твердих, рідких і газоподібних тіл"
1. Повтори і перевір себе, дай відповіді усно.

«Тіла та речовини»

І рівень

Дайте правильну відповідь.

1. Усі речовини складаються із:

а) молекул;

б) тіл;

в) кристалів.

2. У рідких тілах молекули рухаються:

а) швидко;

б) дуже швидко;

в) повільно.

Дайте відповідь «так» чи «ні».

3. Природа дає все, що потрібно людям для життя,

а) Так;

б) ні.

4. Природний газ — це рідке тіло.

а) Так;

б) ні.

5. Яке з наведених понять позначає фізичну величину?

а) Сталь;

б) метр;

в) лінійка;

г) температура.

6. Яке з наведених слів позначає одиницю фізичної величини?


а) Сталь;

б) метр;

в) лінійка;

г) температура.

7. Що належить до природи?

Місяць, вітер, парта, морозиво, кукурудза, береза, кит.

8. Доповніть речення.

______ тіла зберігають свою форму.

(Тверді, рідкі, газоподібні)

II рівень

9. Визначте, які тіла рідкі, тверді, газоподібні?

крапля олії, повітря, цукор, сік, вітер, срібна монета

10. Продовжіть «ланцюжок».

Заєць, метелик, карась, _______.

11. Позначте слова, що позначають речовини.

а) Зошит;

б) вода;

в) бензин;

г) ручка.

12. Позначте поняття, що позначають фізичні тіла.

а) Віск;

б) птах;

в) порцеляна;

г) чашка.

III рівень

13. Що «зайве» у кожному рядку?

Соняшник, сонце, білка, синиця, суниця.

Земля, вода, небо, літак, дощ.

Вода, олія, повітря, молоко, сік.

2. Перегляньте відео.


3. Перейдіть за посиланням  https://pidruchnyk.com.ua/677-prirodoznavstvo-glberg-sak-4-klas.html і прочитайте в підручнику с.167 - 172. Дай відповідь на запитання.




21 травня, четвер
Тема уроку:"Агрегатні стани речовин та їх зміни. Будова речовин".
1. Подивісь відео.
2. прочитай в підручнику с. 163 - 165. Дай відповідь на запитання.
3. Переглянь відео.

4. Прочитай в підручнику с. 165 - 166. Дай відповідь на запитання. 




19 травня, вівторок
Тема уроку: "Тіла і речовини".
1. Переглянь відео.
2. Відкрий підручник і прочитай с. 162 - 163. Дай відповідь на запитання.





14 травня, четвер
Тема уроку:"Контрольна робота на тему "Природні зони України" 
Навчальний проєкт "Що можна зробити для збереження природи в моєму краї?"
 Виконай контрольну роботу (  до 20 травня ) перейшовши за посиланням  join.naurok.ua код 4385806
Бажаю успіху!

ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИРОДИ В МОЄМУ КРАЇ?
Головними причинами негативного впливу на живу природу
є: забруднення навколишнього середовища шкідливими речовинами
- побічними продуктами виробництва; використання
територій, де раніше існували живі організми, під будівництво
або зміна цих територій, створення на них пасовиськ чи полів;
часом цілеспрямоване знищення тварин і рослин у великих
кількостях, порушення правил полювання та норм вирубування
лісів.
Використовуючи інформацію місцевих засобів масової інформації
та Інтернету, з’ясуй, які з визначених причин спостерігаються
у твоїй місцевості. Яких заходів для усунення цих причин
вживають люди? Як ці заходи можна реалізувати у твоїй місцевості?
Що можеш зробити ти сам і разом з однокласниками?
Підготуй повідомлення про дану проблему у вигляді доповіді. 
Сфотографувати і відправити вчителю.



12 травня,,вівторок
Тема уроку:"Кримські гори. Заповідні території  та охорона природи Карпат і Кримських гір".
1. Пройди тестування і перевір свої знання з теми "Гори Карпати" ( доступний до 19 травня)   join.naurok.ua  код 817169
2. Перегляньте відео.
3. Прочитай в підручнику с.151 - 154. Дай відповідь на запитання.
4. Прочитай в підручнику с.155 - 161. Дай відповідь на запитання. 
Підготуйся до контрольної роботи.



7 травня, четвер
Тема уроку:"Гори Карпати".
1. Пройдіть тест і перевірте свої знання з теми "Степ"   join.naurok.ua   
 код доступу  буде діяти до 13 травня   886831
2. Подивись уважно відео-урок.
А зараз пропоную невеличку подорож до мальовничих гір.
3. Відкрий підручник на с.176 і прочитай параграф 45. Дай відповідь на запитання.




5 травня, вівторок
Тема уроку:"Степ"
1. Для початку пропоную перевірити вам свої знання з теми "Лісостеп". Перейдіть за посиланням і пройдіть тест join.naurok.ua
код 798437
2. Подивіться уважно відео-урок.
3. Прочитай в підручнику с.142 - 146. Дай відповідь на заптання.


30 квітня, четвер
Тема уроку:"Лісостеп".
1. Для початку пропоную перевірити вам свої знання з теми "Мішані ліси (полісся)". Перейдіть за посиланням і пройдіть тест (до 8 травня включно)  join.naurok.ua  код 879458
2. Подивіться відео.
3. Прочитай в підручнику с.139 - 142.





28 квітня, вівторок
Тема уроку:"Мішані ліси (Полісся)".

1. Пригадай! 
Що таке ліс? Які листяні і хвойні дерева ти знаєш? Чи є у твоєму рідному краї ліси? Назви рослини і тварини лісу.


Знайди на карті природних зон України  зону мішаних лісів. Яким кольором вона позначена? Що ти можеш розповісти про цю зону, використовуючи карту?
2. Переглянь уважно відео.
3. Відкрий підручник і прочитай с.134 - 138. Дай відповідь на запитання.



23  квітня, четвер
Тема уроку:"Природні зони України. Карта природних зон".
1. Подивіться уважно відео-урок.

2. Перейдіть за посиланням і збери пазл.  https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0158acc90109    Склав - перемішай для іншого.
3. Прочитай в підручнику с.132 - 134.

21 квітня, вівторок
Тема уроку:" Повторення і узагальнення знань з теми "Природа України" Навчальний проект "Водойми рідного краю, їх стан та охорона".
1. Попрацюй з інтернет-ресурсами, знайди інформацію про водойми твого рідного краю, дай відповіді на такі запитання:
Всю інформацію оформити у вигляді доповіді чи реферату. 
Успіхів!


16 квітня, четвер
Тема уроку: " Повторення і узагальнення знань з теми "Грунти України". Контрольна робота за темою"Природа України".
1. Перевір свої знання, пройшовши тест. Відповідь на запитання записати на акруші паперу. Перевір себе самостійно (відповіді подаються нижче). Будь чесним перед собою, не підглядай!  
Тест з природознавства для 4 класу: «Які види ґрунтів є в Україні?»
Запитання 1
Що таке ґрунт?
1)      Ґрунт — це верхній родючий шар землі, на якому ростуть або можуть рости рослини.
2)      Ґрунт — це нижній родючий шар землі, на якому ростуть або можуть рости рослини.
3)      Ґрунт — це верхній родючий шар землі, на якому нічого не росте.
Запитання 2
Живі організми, під дією яких із залишків рослин утворюється перегній, це:
1)      бактерії;
2)      мікроби;
3)      гриби.
Запитання 3
Воно допомагає кореням рослин дихати. Це:
1)      пісок;
2)      гравій;
3)      повітря;
4)      глина.
Запитання 4
Одна із складових частин ґрунту, що є хорошим розпушувачем, забезпечує доступ повітря до коренів рослин:
1)      пісок;
2)      глина;
3)      гравій;
4)      земля.
Запитання 5
Він утворюється із залишків рослин і тварин, підвищує родючість ґрунту:
1)      пісок;
2)      перегній;
3)      гумус;
4)      гравій.

Запитання 6
Вона добре утримує воду:
1)      земля;
2)      глина;
3)      сода.
Запитання 7
Речовина, необхідна для життя і розвитку рослин:
1)      глина;
2)      сода;
3)      вода.
Запитання 8
Ця поживна речовина утворюється з перегною під впливом мікроорганізмів:
1)      солі;
2)      бактерії;
3)      мінерали;
4)      цукор.
Запитання 9
Грунти бувають:
1)      одного кольору;
2)      різного кольору.
Запитання 10
    У них найбільша кількість перегною, вони найродючіші. Цей ґрунт рихлий, темний, у ньому багато вологи і повітря. На них ґрунтах вирощують високі врожаї кращих сортів пшениці, соняшнику, цукрового буряка та інших цінних культур. Ці ґрунти переважають у зоні степів. Під час Великої Вітчизняної війни німці вивозили цей український ґрунт до Німеччини, оскільки там ґрунт не такий родючий. Про який із ґрунтів іде мова?
1)      чорнозем;
2)      піщані;
3)      глинисті.



Запитання 11
    Ці ґрунти добре пропускають воду, швидше прогріваються навесні і промерзають узимку. Вони майже не затримують вологи і корисних речовин і вважаються бідними. Про який із ґрунтів іде мова?
1)      чорнозем;
2)      піщані;
3)      глинисті.
Запитання 12
    Ці ґрунти можуть сприяти застою води, довше прогріваються навесні і довше не промерзають з настанням холодів. Разом із тим ці ґрунти затримують добрива і корисні речовини, забезпечуючи високу родючість. Про який із ґрунтів іде мова?
1)      чорнозем;
2)      піщані;
3)      глинисті.

Правильні відповіді:
1) 1                                                             6) 2                                       11) 2
2) 2                                                             7) 3                                       12) 3
3) 3                                                             8) 1
4) 1                                                             9) 2
5) 2                                                             10) 1

2. Перегляньте выдео.

3. Виконай контрольну роботу "Природа України" (20 квітня після 20.00 доступ буде закрито) перейшовши за посиланням  join.naurok.ua  код доступу  703029
Бажаю успіху!



17 березня, вівторок
Тема уроку: "Україна на карті світу. Форми земної поверхні  України".

1. Перейди за посиланням і збери пазл.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2de2309e36c6
Коли ви зберете пазл, прохання перемішати для наступного учня.
2. Переглянь відео.

3. Відкрийте підручник с.101 і прочитайте параграф 32. Після прочитаного дайте відповідь на запитання, с.103 - 103.
4. Подивіться ще одне відео.

5. Прочитайте в підручнику параграф 33, після нього дайте відповідь на питання.


19 березня, четвер
Тема уроку: "Корисні копалини, їх види. Природне паливо та його запаси вУкраїні".

1. Пройдіть тестування і перевірь свої знання з теми"Україна на карті світу. Форми земної поверхні  України".
Зайди на сайт classtime.com,  знайти запис "для учнів", введи у віконечко номер сесії   56YYN9. 
Будь уважним, не поспішай. Успіху)
2. Переглянь відео. Пригадай, що таке "корисні копалини", які вони бувають.

3. Відкрий підручник на с. 107 і прочитай параграф 37. В кінці дай відповідь на запитання (перевір себе).
4. Пригадай, яке ти знаєш природне паливо. Розгадай ребуси і перевір себе.

ребусиребусиребуси


ребусиребусиребусиребуси

ребуси
ребуси
ребуси
5. Відкрий  підручник с.110 і прочитай про паливні копалини які зашифровані в ребусах. Дай відповідб на запитання.


31 березня, вівторок
Тема уроку: "Водойми України".
1. Перевірте свої знання з попередньої теми "Корисні копалини", для цьго пройдіть тестування перейшовши за посиланням https://www.classtime.com/  і введіть код для учня
9EMYZM
2. Перегляньте відео.
3. Відкрий підручник на с.113 і прочитай параграф про водойми України.
Дай відповідь на запитання с.115  



2 квітня, четвер
Тема уроку: "Озера і болота. Охорона водойм".
1.  Пргадай які озера знаходяться на території України.





Запам`ятай


2. Відкрий підручник і прочитай с.116 -118.
3. Переглянь відео.

4. Дай відповідь на питання с.118 -119. Прочитай висновки.
5. Перейдіть за посиланням і розгадайте кросворд.


7 квітня, вівторок
Тема уроку: "Чорне море".
1. Перевір себе пройшовши тестування. Перейди за посиланням https://www.classtime.com/  код для проходження  7EEVJP
2. Уважно подивіться відео-урок.

3. В підручнику прочитайте параграф 38, с.119 - 124. Дайте відповідь на питання.




9 квітня, четвер
Тема уроку: "Азовське море"
1. Преглянь відео.
2. Прочитай в підручнику параграф 39, с.124 - 127. Дай відповідь на запитання.



14 квітня, вівторок
Тема уроку: "Грунти України, їх охорона".
1. Щоб повторити і перевірити своїзнання з попередніх тем пройдіть тестування  https://www.classtime.com/ код для входу NDGRNN
2. Перегляньте уважно відео, виконуючи завдання.

3. Прочитай в підручнику с.128 - 131. Дай відповідь на запитання.

Комментарии

Отправить комментарий